جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

نامه ای به همسر...!

قبل از اینکه از مسافرت برگردی فقط می‌خواستم در مورد یه تصادف خیلی‌خیلی کوچیک بهت بگم که وقتی می‌خواستم ماشین رو توی پارکینگ بذارم اتفاق افتاد.

خوشبختانه من اصلاً صدمه ندیدم، بنابراین اصلاً نگران حال من نباش. من خوبم...
داشتم از فروشگاه برمی‌گشتم خونه، خواستم ماشین رو توی پارکینگ بذارم که اشتباهاً بجای اینکه پدال ترمز رو فشار بدم، پدال گاز رو فشار دادم.

اتفاق مهمی نیفتاد. در پارکینگ یه کم خراب شد. ماشین من هم آروم به ماشین تو برخورد کرد و ایستاد.

من واقعاً متأسفم، می‌دونم که تو با اون قلب مهربونت من رو می‌بخشی...
نمی‌دونی چقدر تو رو دوست دارم...
مشتاقانه منتظرم از سفر برگردی و تو رو در آغوشم بگیرم.
همسر دوست داشتنی تو

راستی، یه عکس از صحنه تصادف برات می‌فرستم تا زیاد نگران نباشی.


 









http://s2.picofile.com/file/7143820749/parking.jpg



در ضمن دوست دخترت هم زنگ زد !!!..........  



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.