جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

آموزش زبان انگلیسی (11) تمام سطوح


آموزش لغات روزمره
Reply جواب دادنHe gave me no chance to reply to his question....
Crop محصول
They get two crops of rice a year.
Chin چانه
He's a fine-looking fellow who's got hair on his chin and on his head as well.
Fur خز، جامه خزدار
Moles have short silky fur.... 
The Yeti was about 2 metres tall and covered in fur about 6-7 cms in length.
آموزش یک اصطلاح کاربری
Go to the dogs
مخروبه شدن
Have you seen their house lately? It's really gone to the dogs. It's true that it has become run-down and in serious need of repair, but I'm sure that it can be fixed up to look like new.
اخیراً خانه آنها را دیده‌ای؟ آن واقعاً به مخروبه تبدیل شده است. این درست است که مخروبه شده است و به تعمیرات اساسی نیاز دارد، اما من مطمئنم که می‌تواند (طوری) تعمیر شود که نو به نظر برسد.
 آموزش گرامر - زمان گذشته کامل
ساختار

 جملات مثبت و منفی:

past participle

(قسمت سوم فعل)

had ('d)

had not (hadn't)

I, you, we, they

he, she, it

جملات پرسشی:

past participle

(قسمت سوم فعل)?

I, you, we, they

he, she, it

had

hadn't

 

کاربرد

ما از زمان گذشته کامل استفاده می‌کنیم تا نشان دهیم عملی پیش از عمل دیگری در گذشته اتفاق افتاده است (گذشته در گذشته). در وقع گذشته کامل معادل گذشته‌ی زمان حال کاملاست.

 

به مقایسه بین زمانهای حال کامل و گذشته کامل توجه کنید:

گذشته کامل

حال کامل

* We weren't hungry. We'd just haddinner.

 * I didn't know who he was. I'd neverseen him before.

 

We aren't hungry. We've just haddinner.

* Who is that man? I've never seenhim before.

 

 

چند مثال دیگر از زمان گذشته کامل:

  • It was the first time he had ever seen a tiger.

  • When I arrived at the cinema, the film had already begun.

  • She didn't want to go to the theatre with the others because she'd seen the play before.

 

مقایسه بین گذشته کامل و گذشته ساده

به تفاوت میان جملات زیر دقت کنید:

  • When I arrived home, my wife went out.

  • but: When I arrived home, my wife had gone out.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.