جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

درود بر حمید سوریان...!

حمید سوریان پس از کسب مدال طلای المپیک در وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی اظهار کرد: شاید شما بگویید با چهار مسابقه مدال طلای المپیک را به دست آوردم اما شاید باور نکنید که از نوجوانی و دقیقا از زمانی که کشتی را شناختم منتظر چنین لحظه‌ای بودم. جدا از این چهار سالی که پس از شکست در پکن مدال المپیک را از دست دادم، باید بگویم که 10 سال است منتظر این صحنه بودم که خوشبختانه خدا لطف کرد و من به این آرزویم رسیدم.

وی درباره رقابت‌هایش در المپیک لندن بیان کرد: دور به دور برابر حریفانم عملکرد بهتری داشتم. با توجه به اینکه من و البته تمام کشتی‌گیران وزن زیادی کم کرده‌ایم، کار سختی در مرحله اول داشتم. خوشبختانه با تمرین‌های منظمی که کادر فنی عزیز کشتی ایران برای ما در نظر گرفته بودند از نظر جسمانی ایده‌آل بودم و مرحله به مرحله عملکرد بهتری داشتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

تبریک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.