جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

برای آنها که از خبر حذف کشتی در المپیک ناراحت اند...!

تا اینجا رأی کاراته بیشتر است

نظرسنجی برای ماندن کشتی در المپیک


در نظرسنجی سایت معتبر ورزشی ESPN که بعد از تصمیم هیئت اجرایی IOC انجام شد، رشته‌های کاراته و اسکیت بالاتر از کشتی قرار گرفتند.


سایت معتبر ورزشی ESPN بعد از تصمیم هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر حذف کشتی از بازی‌های المپیک 2020 اقدام به برگزاری نظرسنجی به منظور حذف یکی از رشته‌های ورزشی از بازی‌های المپیک به جای کشتی و جایگزینی رشته مورد علاقه مخاطبان کرد.
در این سایت که یکی از معتبرترین سایت‌های ورزشی به شمار می‌رود بعد از تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک برای حذف کشتی از بازی‌های المپیک، 26 رشته ورزشی که باید در المپیک حضور داشته باشند به معرض نظرسنجی گذاشته شده‌اند که کدامیک در المپیک باقی بمانند و کدامیک از المپیک حذف شوند. 
هم اکنون باید هموطنان بیشتری در این نطر سنجی شرکت کنند تا به امید خدا کشتی که از ورزش های ملی کشور عزیزمان است، از المپیک حذف نشود .
در قسمت بالای این نظرسنجی سوال شده است که کدام رشته باید به جای کشتی از المپیک حذف شود که اسامی 26 رشته آمده است که تا این لحظه که 2,404,900 نفر شرکت کرده‌اند، بدمینتون با 5.2 درصد، تکواندو و پنج‌گانه مدرن با 4.6 درصد در صدر رشته‌های حذفی قرار دارند.
در قسمت دوم نظرسنجی هم سوال شده است شما دوست دارید شاهد کدام رشته در بازی‌های المپیک 2020 باشید؟ که در این قسمت 8 رشته ورزشی شامل 1- کشتی 2- بیس‌بال و سافت‌بال 3- کاراته 4- کوهنوردی 5- ووشو 6- اسکواش 7- موج‌سواری و 8- اسکیت جز گزینه‌ها هستند که تا این لحظه کاراته با 60.4 درصد بالاترین آمار را برای حضور در المپیک 2020 به خود اختصاص داده است. اسکیت با 34.3 درصد و کشتی با 4.7 درصد در رده‌های بعدی قرار دارند. این در حالی است که در روزهای نخست حذف کشتی از المپیک، کشتی با 83.5 درصد بالاترین آمار را برای باقیماندن در المپیک به خود اختصاص داده بود.
علاقمندان برای باقی ماندن کشتی در المپیک باید در قسمت دوم به کشتی (wrestling) رأی دهند و در قسمت اول به یکی از رشته‌هایی که به جای کشتی باید از المپیک حذف شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.