خیلی بیشتراز آنچه که همه ما به آن اعتراف کنیم، رفتارهایمان براساس میل
درونیمان به تحتتاثیر قرار دادن دیگران شکل میگیرد. این میل در محصولات
مارک داری که استفاده میکنیم، کافهها و رستورانهایی که میرویم،
خانهها و ماشینهایی که میخریم و شغلی که انتخاب میکنیم، منعکس
میشود.
اما آیا محصولات مارکدار، کافههای تجملی، خانهها و ماشینها اینقدرگیرا هستند؟ فردی عالیرتبه در شغلی که علاقهای به آن ندارد، چطور بعضیاز
این چیزها توجه ما را یک تا دو دقیقه به خود جلب میکند اما زیاد طول
نمیکشد.
چرا؟ چون داراییهای ملموس به اندازه کیفیات غیرملموس گیرا نیستند.
سوالات زیر را در نظر بگیرید:
ادامه مطلب ...