جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

پـَـَـ نــه پـَـَــــ...!

تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار می‌گم چاقو رو بده می‌گه می‌خوای بند نافو ببری؟ پَـــ نَ پــَـَـَـــ می‌خوام رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!!

با دوستم رفتیم باغ وحش، جلوی قفسِ شیر وایسادیم. دوستم می‌گه: شیرِه؟
می‌گم: پَــــ نَ پَــــ... گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!


رفتم درمونگاه , منشیه می‌گه : مریض شمایید؟
گفتم پَـــ نَ پــَـَـَـــ من می‌کروبم، اومدم خودمو معرفی کنم!


با دوستم رازِ بقا می‌دیدیم بهم می‌گه:شیرایِ نَر همشون صورتاشون مو داره !!!
گفتم: پَـــ نَ پــَـَـَـــ فقط اونائی که عضو پایگاه مقاومت بسیج جنگلن اینطورین


دوستم پریده تو استخر داد می‌زنه می‌گه شنـــا کنم ؟
میگم پَـــ نَ پــَـَـَـــ بزار آهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!


اومده تو اتاق، قابِ عکسِ رو دیوار و دیده می‌گه : وای داداشتــــــــــــه؟؟؟
میگم: آره
میگه : عکسشـــــــــــــه؟؟؟
میگم پَـــ نَ پــَـَـَـــ خودشه، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش، چسبیده به دیوار!!!


داریم بازیه بارسا و رئال رو نیگا می‌کنیم، دوستم پای تلویزیون خوابش برده بود
مسی که گل رو زد همه پریدن تو هوا و خوشحالی کردن
یه دفعه دوستم از خواب پرید و گفت چرا خوشحالین؟ گل شد؟
گفتم پَـــ نَ پــَـَـَـــ ، خرمشهر آزاد شد


دارم سبزی خورد می‌کنم ... دستم بریده ... می‌گم مامان چسب داری؟
میگه دستتو بریدی؟!
پَـــ نَ پــَـَـَـــ  می‌خوام وقنی کارم تموم شد دوباره سبزیارو بچسبونم!


به دوستم زنگ زدم می‌گم ماشینم روشن نمی‌شه می‌گه استارت می‌زنی روشن نمی‌شه؟
می‌گم پَـــ نَ پَــــ وقتی ازش خواهش می‌کنم روشن نمیشه


تو صف بربری نوبتم شده یارو می‌گه بربری می‌خوای؟
پَـــ نَ پــَـَـَـــ اومدم از شاگردت تایپ یاد بگیرم


کلاغه به روباهه می‌گه:گفتی آواز بخون که پنیر از دهنم بیافته؟
روباهه میگه: پَـــ نَ پــَـَـَـــ می‌خواستم واسه آکادمی موسیقی ... ازت تست بگیرم


زنگ زدم به دوستم، فوت می‌کنم! می‌گه مزاحمی؟
می‌گم پَـــ نَ پــَـَـَـــ نسل جدید کولرهای ال‌جی هستم با دو سیم کارت مجزا


شمع‌های ماشینم سوخته، رفتم تعمیرگاه...می‌پرسه عوضشون کنم؟
پَـــ نَ پــَـَـَـــ فوتشون کن تا صد سال زنده باشی


ازم می‌پرسه: اگه یه موقعیت بهتری برات جور شه منو ول می‌کنی؟
میگم: پَـــ نَ پــَـَـَـــ لگد به بختم میزنم بات می‌مونم تا تو یه موقعیت بهتر برات جور شه منو بپیچونی...!!!


به دوستم می‌گم خودکارو بده می‌گه چیزی می‌خوای بنویسی؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه زیر شلواری براش گرفتم می‌خوام ببینم اندازشه یا نه


سر جلسه امتحان به دختره می‌گم سواله 8 چی می‌شه؟ می‌گه تقلب می‌خوای؟
میگم پَـــ نَ پــَـَـَـــ می‌خوام ببینم سطح علمیت درچه حد با خانواده بیایم خواستگاریت


رفتم سم بخرم واسه سوسک یارو می‌گه می‌خواین سریع بمیره؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ می‌خوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!!


دوستم گفت هر وقت نا امید شدی برو کوهستان و داد بزن امیدی هست؟ جواب میاد هستـــ هستـــ هست ..... من هم رفتم کوهستـان و داد زدم امیدی هست؟
جواب اومد پـَـَـ نــه پـَـَــــ پـَـَـ نــه پـَـَــــ پـَـَـ نــه پـَـَـــــ ....!!
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.