جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

درسی بیاد ماندنی از دونده ای که آخر شد...!

http://s1.picofile.com/file/6286332992/olympics1.jpg

رقابت نفس گیر شده بود و دونده شماره ...
چند قدمی جلوتر از بقیه بود. دونده‌ها تلاش می‌کردند تا زودتر به خط پایان برسند و بالاخره دونده شماره ... نوار خط پایان را پاره کرد. استادیوم سراپا تشویق شد. فلاش دوربین‌های خبرنگاران لحظه‌ای امان نمی‌داد و دونده‌های بعدی یکی‌یکی از خط پایان گذشتند و بعضی‌هاشان بلافاصله بعداز عبور از خط پایان چند قدم جلوتر از شدت خستگی روی زمین ولو شدند. اسامی و زمان‌های به دست آمده نفرات برتر از بلندگوها اعلام شد. نفر اول با زمان دو ساعت و ... در همین حال دوندگان دیگر از راه رسیدند و از خط پایان گذشتند. در طول مسابقه دوربین‌ها بارها نفراتی را نشان داد که دویدند، از ادامه مسابقه منصرف شدند و از مسیر مسابقه بیرون آمدند. به نظر می‌رسید که آخرین نفر هم از خط پایان رد شده است. داوران و مسوولین برگزاری می‌‌روند تا علائم مربوط به مسابقه ماراتن و خط پایان را جمع‌آوری کنند جمعیت هم آرام آرام استادیوم را ترک می‌کنند. اما...

ادامه مطلب ...

آخه سرکار محترمه اینجا جای شیردادن است...؟


امیدوارم به خانم‌های محترم بی‌احترامی نشده باشد

ادامه مطلب ...

کلاهبرداری از طریق تلفن همراه ...!

روش جدید سرقت از طریق تلفن همراه

http://www.pyp-pim.ir/Files/News/l74e9100b-a282-41a5-b419-ac04ee77bd55.jpg


اگر برای شما پیامکی آمد از شماره 30008951 با این متن که:


"لطفاً برای اصلاح کد پستی و پلاک خود به شماره 9092301230 تماس بگیرید"

اگر از این شماره باشد و یا از شماره‌ای دیگر, اگر شماره‌ای که باید با آن تماس بگیرید شماره‌ای است که با 909 شروع می‌شود, این یک حقه‌ی چدید دفاتر خصوصی همراه برای سرقت پول خردهای جیب شماست که البته اگر آن را ضربدر یک میلیون مخاطب کنید برای خودش عددی می‌شود.

تماس شما با شماره‌های 909 دقیقه‌ای 500 تومان محاسبه می‌شود که به جیب کسی می‌رود که خط را از مخابرات اجاره کرده.
هر تماس شما حدود حداقل 1000 تا 2000 تومان پول به جیب اجاره کننده خط می‌ریزد و یک‌میلیون تماس می‌شود یک تا دو میلیارد تومان, آن هم به همین سادگی.
لطفاً اطلاع رسانی کنید...

نام‌هایی برای فرزندان دوقلوی یک مهندس کامپیوتر...!

یک مهندس کامپیوتر صاحب دوقلو شد

حدس بزن نام بچه ها را چی گذاشته؟

*

ادامه مطلب ...

جملاتی زیبا از برتراند راسل....!

    برتراند آرتور ویلیام راسل (فیلسوف انگلیسی و برنده جایزه نوبل ادبیات)

متأسفانه بسیاری از مردم پس از این‌که به دامان شوربختی درافتادند، به سعادت از دست‌رفته خویش پی می‌برند. برتراند راسل
ادامه مطلب ...

با ویراستیار، متون فارسی را درست و صحیح تایپ کنیم...!

مقدمه:

تمامی افرادی که با نرم‌افزار وُرد آفیس کار می‌کنند می‌دانند که این نرم‌افزار به صورت پیش‌فرض از غلط‌یاب فارسی پشتیبانی نمی‌کند. بعد از این که شرکت مایکروسافت فارسی‌ساز برای نسخه‌های مختلف وُرد آفیس منتشر کرد؛ گرچه با این افزونه یک سری از کارهای مقدماتی در نگارش متون فارسی انجام شد، اما این افزونه ناقص بود. مثلا ًدر مورد آیین نامه‌ی زبان فارسی کاری را انجام نمی‌داد و یا در مورد علائم مورد استفاده در زبان فارسی و موارد دیگر. از این‌رو همیشه تایپ فارسی در این نرم‌افزار مظلوم واقع می‌شد. اما بالاخره و بعد از چند سال، بالاخره یک نهاد، مسئولیت این کار مهم را بر عهده گرفت و بعد از این‌ که در شانزدهمین نمایشگاه الکامپ این نرم‌افزار رونمایی شد، هم اکنون شاهد انتشار نسخه‌ی نهایی آن برای کاربران هستیم.


ادامه مطلب ...

انقلابی ترین موبایل جهان؛ نوکیا ۱۱۰۰...!

اکثر طراحان اعتقاد دارند که کلاشینکف یکی از بهترین طراحیهای موجود در دنیاست. اما آیا طرحی وجود دارد که عالی باشد اما کسی را هم نکشد؟! به نظر مجله “سیاست خارجی” این طرح وجود دارد و آن موبایل نوکیا ۱۱۰۰ است. همانند تفنگ کلاشینکف این موبایل قوی است و بسیار موثر عمل می کند. نوکیا ۱۱۰۰ به شکلی ساخته شده است که در شرایط نامناسب الکتریکی در کشورهای رو به توسعه به خوبی عمل کرده و تحمل بالایی داشته باشد.

دارندگان آیفون یا آندروید از اعطای چنین عناوینی به چنین موبایلی قطعا ناراضی خواهند بود و از آنجا که این تلفن که در سال ۲۰۰۳ طراحی شده است نه فیلم پخش می کند و نه می توان با آن فیسبوک را بررسی کرد. تنها کاری که با آن می توان آنجام داد تلفن کردن و اس ام اس فرستادن است، اما شاید با دیدن آمارهای زیر نظرتان عوض شود:

۲۵۰ میلیون نفر در دنیا از نوکیا ۱۱۰۰ استفاده می کنند(مقایسه اش کنید با ۷۳.۵  میلیون کاربر iPhone) و جالبر از همه اینکه پیش بینی بیشترین رشد در سطح بازار موبایل همچنان متعلق به  Nokia 1100 است.


منبع:http://pariyana.com


نکات جالبی درباره زبان فارسی که تاکنون نشنیده‌اید...!

آیا می‌دانستید برخی‌ها واژه‌های زیر را که همگی فرانسوی هستند فارسی می‌دانند؟

آسانسور، آلیاژ، آمپول، املت، باسن، بتون، بلیت، بیسکویت، پاکت، پالتو، پریز، پلاک، پماد، پوتین، پودر، پوره، پونز، پیک نیک، تابلو، تراس، تراخم، نمبر، تیراژ، تور، تیپ، خاویار، دکتر، دلیجان، دوجین، دوش، دبپلم، دیکته، رژ، رژیم، رفوزه، رگل، رله، روبان، زیگزاگ، ژن، ساردین، سالاد، سانسور، سرامیک، سرنگ، سرویس، سری، سزارین، سوس، سلول، سمینار، سودا، سوسیس، سیلو، سن، سنا، سندیکا، سیفون، سیمان، شانس، شوسه، شوفاژ، شیک، شیمی، صابون، فامیل، فر، فلاسک، فلش، فیله، فیبر، فیش، فیلسوف، فیوز، کائوچو، کابل، کادر، کادو، کارت، کارتن، کافه، کامیون، کاموا، کپسول، کت، کتلت، کراوات، کرست، کلاس، کلوب، کلیشه، کمپ، کمپرس، کمپوت، کمد، کمیته، کنتور، کنسرو، کنسول، کنکور، کنگره، کودتا، کوپن، کوپه، کوسن، گاراژ، گارد، گاز، گارسون، گریس، گیشه، گیومه، لاستیک، لامپ، لیسانس، لیست، لیموناد، مات، مارش، ماساژ، ماسک، مبل، مغازه، موکت، مامان، ماتیک، ماشین، مانتو، مایو، مبل، متر، مدال، مرسی، موزائیک، موزه، مین، مینیاتور، نفت، نمره، واریس، وازلین، وافور، واگن، ویترین، ویرگول، هاشور، هال، هالتر، هورا و بسیاری از واژه‌های دیگر.

ادامه مطلب ...

من آدم تاثیرگذارى هستم...!

آموزگارى تصمیم گرفت که از دانش‌آموزان کلاسش به شیوه جالبى قدردانى کند.
او دانش‌آموزان را یکى‌یکى به جلوى کلاس می‌آورد و چگونگى اثرگذارى آن‌ها بر خودش را بازگو می‌کرد.
آن گاه به سینه هر یک از آنان روبانى آبى رنگ می‌زد که روى آن با حروف طلایى نوشته شده بود:

« من آدم تاثیرگذارى هستم »
ادامه مطلب ...