جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

هواپیمایی با سرعت 5هزارکیلومتر بر ساعت+ عکس...!

طرح هواپیمای جدید ماوراصوت می‌تواند امیدهایی جدید را برای کوتاهتر شدن سفرهای هوایی زنده کند، هواپیمایی که با سرعت بیش از پنج هزار کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند و می‌تواند فاصله میان لندن تا توکیو را دو ساعته طی کند.

طرح این جت مسافرتی ماورا صوت و نمونه ابتدایی آن به تازگی ارائه شده است در این جت از سه سری موتور برای رسیدن به سرعت تقریبی پنج هزار کیلومتر بر ساعت استفاده خواهد شد، سرعتی که حدوداً چهار برابر سرعت صوت خواهد بود.

ادامه مطلب ...

سپاس...!

سپاس از کسانیکه از من متنفرند، آنها مرا قویتر می‌کنند.


ممنون از کسانیکه مرا دوست دارند، آنان قلب مرا بزرگتر می‌کنند.


تشکر از کسانیکه مرا ترک میکنند، آنان به من می‌آموزند که هیچ چیز
تا ابد ماندنی نیست.


تشکر از کسانیکه با من می‌مانند،

آنان به من معنای دوست داشتن واقعی را نشان می‌دهند.

درس‌هایی کوتاه از زنده‌یاد دکتر علی شریعتی...!

 زندگی کوتاه اما اعجاب‌انگیز است. از آن لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

کتابی که نمی‌خواهند چاپ شود...!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هشدار به راننده‌های محترم...! (روش‌های جدید سرقت)

چند روز پیش بعدازظهر ساعت 19 سوار بر اتومبیل در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل‌الله در حرکت بودم در زیر پل یادگار امام دو عابر جوان بی‌پروا به وسط خیابان آمدند و چون برای عبور من مکث کردند از کنار آنها رد شدم در همین لحظه صدای برخورد شدیدی (احتمالا برخورد یکی از آن دو به آینه بغل ماشین من) شنیده شد و شکسته‌های شیشه به داخل اطاق پرت شد.
توقف کرده و دیدم جوان ضربه دیده، از درد گریه می‌کند و دستش را در بغل گرفته است و دیگری با عذرخواهی از اینکه بدلیل عجله برای عبور از عرض خیابان باعث این حادثه شده‌اند از من عاجزانه درخواست کرد که فرد صدمه دیده را به بیمارستان برسانیم و من هم با نگرانی و ناراحتی حاصل از حادثه و درد کشیدن فرد مصدوم از نفر دوم خواستم که سوار بر ماشین من شده و مرا به نزدیکترین بیمارستان راهنمایی کند. در بین راه فرد سالم به طرز مشکوکی با شخص دیگری در تماس بود تا جاییکه در نهایت من با مشکوک شدن به موضوع، بصورت پنهانی با استفاده از دوربین تصاویر دو فرد ذکر شده را ضبط کردم و بعد از اینکه ترفند آنها برای کشاندن من به یک محل خلوت و اجرای مقاصدشان نا کام ماند با درگیری بعدی و کمک فرد سوم که متوجه شدم با اتومبیل خود ما را تعقیب می‌کرده متواری شدند.
تصاویر دو جوان به همراه اتومبیل نفر سوم که در این نقشه با هم همراه بودند جهت اطلاع عموم از نحوه عملکرد آنها در ادامه آمده است. امید است با اطلاع رسانی به موقع جلوی ترفند های مشابه گرفته شود.
 
 

ادامه مطلب ...

نگاه درست به زندگی...!

 http://s1.picofile.com/file/6805154924/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87.jpg
 
اینگونه نگاه کنید...
.
.
.

ادامه مطلب ...

رفاقت و خیانت...!

http://s1.picofile.com/file/6802958748/%D9%85%D8%AD%D9%85%D9%88%D8%AF_%D9%88_%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF.jpg

دو نفر به اسم محمود و مسعود باهم رفاقتی دیرینه داشتن، تا جایی که مردم فکر می‌کردن این دو نفر باهم برادرند. روزی روزگاری مسعود نقشه گنجی رو به محمود نشان داد و با هم تصمیم گرفتن که به دنبال گنج برن. یک روز محمود و مسعود از خانواده‌شان خداحافظی کردن و رفتن. محمود نقشه‌ای در سر داشت که وقتی به گنج دست پیدا کرد مسعود رو از سر راهش برداره و اونو بکشه. بعد از چند روز سختی به گنج رسیدند. و محمود طبق نقشه‌ای که در سر داشت مسعود رو کشت و گنج رو برداشت و به خانه‌اش برگشت.

ادامه مطلب ...

کارت عروسی عجیب...!

نکات جالبی در این کارت هست که با کمی دقت به آنها پی خواهید برد.

مثلاً سانس آقایون 12-9 صبح و خانم‌ها 6-3 بعد از ظهر


بقیه عجایبش رو هم خودتون پیدا کنید و .....

ادامه مطلب ...