جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

جورواجور

از هر دری سخنی با خوانندگان عزیز...

معرفی 5 وب سایت پر کاربرد برای دانشجویان...!

www.asatidir.com :

این سایت اولین دایرکتوری اساتید ایرانیه که علاوه بر اینکه استادا میتونن رایگان اطلاعاتشون رو ثبت کنن، می‌تونه بهترین مرجع برای پیدا کردن اساتید، اطلاعات تماسشون و حوزه‌های علمی و تخصصی‌شون باشه. یه وبسایت عالی برای دانشجوهایی که مشکل پیدا کردن استاد راهنما برای پایان نامه داشتن.

www.daneshjuir.com :

این وب سایت که به خاطر فرووم هاش معروفه در واقع بزرگترین انجمن تخصصی دانشجویانه که هر رشته دانشگاهی تالار مخصوص خودش رو داره، پیشنهاد می کنم اگه سئوال یا مشکل خاصی تو درس‌ها دارید یا دنبال یه کتاب مرجع یا پروژه هستید حتماً به این سایت یه سری بزنید.

www.bookscan.ir :

این وب سایت هم در نوع خودش بی نظیره در واقع شما می تونید، هر کتاب یا رساله دانشجویی رو با اسکنر خاص اینها اسکن کنید و خروجی در حد تایپ در قالب *.pdf  یا *.jpg یا *.tiff ازشون بگیرید و خوب بعد با یه OCR قوی فارسی مثل e-PDF To Text Converter v2.1 که می‌تونید اونو از مسیر http://dl.e-pdfconverter.com/e-pdf-to-text-converter.exe دانلود کنید، چه معجزهایی که نمی‌شه کرد مخصوصاً در دوران تحویل پروژه و تهیه پایان‌نامه.


www.irandoc.ac.ir :

خوب اینهم که جزو معروفاس، مرجع علمی واسه پیدا کردن هر جور مقاله علمی، پایگاه ثبت پایان نامه و پژوهش‌گاه‌هاش می‌تونه Option  های جالبی برای دانشجویان پژوهشگر و علاقمند باشه .


www.daneshsara.net :

سایت دانش‌سرا که به‌گفته صاحبانش بانک مقالات دانشجویانه، از نحوه تغذیه در دوران امتحانات !! تا هر جور مقاله علمی و غیر علمی رو در این سایت می‌تونید پیدا کنید، کلاً با دید زندگی جوانان مطالبش جمع شده.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.